Szczesliwego Nowego Roku !!!

Szczesliwego Nowego Roku !!!

Samych trafionych typow tego sobie i wam zyczymy.
Zespol – Typy Pilkarskie

Reklamy

Typy na wtorek 1 Stycznia!

Obrazek

Kupon nr 1

(Ang) Wigan – Manchester United /zwyciesto Manchester United wygrany

(Ang) Crystal Palace – Wolves / zwyciestwo Crystal Palace wygrany

Dubel kurs laczny @3.06 (stawka 2pkt)

Kupon nr 2

(Ang) Blackpool – Hull – Obie drużyny strzelą – Tak przegrany

(Ang) Swansea – Aston Villa – Obie drużyny strzelą – Tak wygrany

Dubel kurs laczny @3.07 (stawka 2pkt)

Kupon nr 3

(Ang) Southampton – Arsenal /zwyciestwo Arsenal przegrany

(Ang) Birmingham – Cardiff / Obie drużyny strzelą – Tak przegrany

(Ang) West Ham – Norwich / zwyciestwo West Ham wygrany

(Ang) Millwall – Bristol City / zwyciestwo Millwall wygrany

(Ang) Wigan – Manchester United /zwyciestwo Manchester wygrany

(Ang) Crystal Palace – Wolves /zwyciestwo Crystal Palace wygrany

(Ang) Swansea – Aston Villa / Obie drużyny strzelą – Tak wygrany

7 zakladow kurs laczny @61 (stawka 1pkt)

Przypominamy 1pkt to 5zl/£/$ lub innej waluty w jakiej robicie zaklady.

Wezcie pod uwage ze pilkarze nie wielblady i pic moga w sylwestra 😉 ,  w nowy rok moze sypnac niespodziankami! 

Czas podliczyc Typy Pilkarskie za Grudzien !!!

Czas podliczyc Typy Pilkarskie za Grudzien !!!

Jak wszystkim wiadomo nasz trafione kupony laduja w naszych galeriach na Facebooku i Twitterze.Zawsze na koniec miesiaca bedziemy wam robic bilans zyskow i strat jakie ponieslismy,po trzch miesiacach zrobimy bilans kwartalny a pozniej roczny.Wygranie jednorazowo nie sprawia ze jestes dobrym typerem,wtdey po prostu miales farta…liczy sie zysk osiagniety na przestrzeni minimum trzech miesiecy.Zestawienie za miesiac grudzien wyglada calkiem sympatycznie,nasz wklad w trafione kupony i te na ktorych krotko mowiac poplynelismy to kwota £308.53, wygrane kupony ktore mozecie podliczyc sami (jak sie komus bedzie chcialo ) to kwota £1742.29 wiec zysk nasz wynosi £1433.76 a wiec 286 punktow na plusie za  miesiac grudzien.Stawiamy w funtach wiec ten zysk cieszy jeszcze bardziej.Oby miesiac styczen tez zakonczyc na pokaznym plusie tego sobie i wam zyczymy.

Typy na niedziele 30 Grudnia

Kupon nr 1

(Ang) QPR – Liverpool / Obie drużyny strzelą – Tak  przegrany

(Sko) Dundee Utd – St Mirren / Obie drużyny strzelą -Tak wygrany

(Wlo) Livorno – Juve Stabia / zwyciestwo Livorno przegrany

3 zaklady kurs laczny @5.50 (stawka 2pkt)

Wyboru na dzis wielkiego nie bylo a nam nie chodzi by zagrac lecz wyrac wiec tylko te trzy propozycje.

******

Nie moglem sie oprzec by nie napisac tu kilku slow o wczorajszych spotkaniach.

Zaczne od QPR i zyczen dla nich na ten nowy 2013 rok,Zycze im UTRZYMANIA !!! ale w Championship bo z ta gra w najwyzszej klasie rozgywkowej nie maja czego szukac i oby 31-go  grudnia 2013 roku mieli bezpieczne miejsce w srodku tabeli zaplecza Premiership.Harry (chudini)Redknapp powinien zrobic to samo co zrobilo Podbeskidzie i GKS Belchatow czyli wypier****c  te niedojdy pilkarskie  na zbity ryj!

Szkoci zagrali zgodnie z naszymi przewidywaniami wiec rozpisywanie sie nie ma sensu.

Livorno bylo faworytem bez dwoch zdan,kurs tez byl calkiem sensowny,bardzo nas zaniepokoil spadek kursow na remis na okolo godzine przed rozpoczeciem spotkania,przypadek? hmm…

Typy na Sobote 29 Grudnia

fejs

Kupon nr 1

(Eng) Sunderland – Tottenham /zwyciestwo Tottenham wygrany

(Eng) Tranmere – Scunthorpe / zwyciestwo Tranmere wygrany

Dubel kurs laczny @3.64 (stawka 2pkt)

Kupon nr 2

(Eng) Bolton – Birmingham / Obie drużyny strzelą – Tak wygrany

(Eng) Cheltenham – Bristol Rovers / zwyciestwo Cheltenham (Przelozony)

Dubel kurs laczny @2.78 (stawka 2pkt)

Kupon nr 3

(Eng) Arsenal – Newcastle / Obie drużyny strzelą – Tak wygrany

(Eng) Portsmouth – Yeovil / Obie drużyny strzelą – Tak wygrany

(Eng) Preston – Doncaster /Podwójna szansa – zwyciestwo Doncaster lub Remis wygrany

(Sko) St Johnstone – Inverness /Obie drużyny strzelą – Tak przegrany

4 zaklady kurs laczny @7.51 (stawka 1pkt)

Przypominamy 1pkt to 5zl/£/$ lub innej waluty w jakiej robicie zaklady.

Typy na srode 26 grudnia!


Obrazek

Kupon nr 1 

(Eng) Nottingham Forest – Leeds – Obie drużyny strzelą – Tak – WYGRANY

(Eng) Huddersfield – Blackpool  –  Obie drużyny strzelą – Tak – WYGRANY

Dubel kurs laczny @2.64 (stawka 2pkt)

Kupon nr 2 

(Eng) Sheff Utd – Scunthorpezwyciestwo Sheff Utd – WYGRANY

(Eng) Sunderland – Manchester Cityzwyciestwo Manchester Cityprzegrany

Dubel kurs laczny @2.55   (stawka 2pkt) 

Kupon nr 3

(Eng) Sunderland – Manchester City – zwyciestwo Manchester City – przegrany

(Eng) Reading – Swansea – zwyciestwo Swansea – przegrany

(Eng) Middlesbrough – Blackburn – zwyciestwo Middlesbrough – WYGRANY

3 zaklady kurs laczny @7.65  (stawka 1pkt)

 

Przypominamy 1pkt to 5zl/£/$ lub innej waluty w jakiej robicie zaklady.